WELCOME ABOUT LINKS
Welcome


I'm a little cookie, yes i am and i was made by the cookie man and on my way from the cookie pan. a little piece broke off of me but i can taste just as good, uh-huh as a regular cookie can.


Pisol Harun, ayahanda tercinta :") // Tuesday, November 29, 2011
3:36 PM
assalammuailaikum and hyeeee.



tadi tengah dok layan lagu lagu dekat youtube.
ternampak lagu aeman-ayah
than layan lagu tuu. oh myyy. sangat sedih.

teringat abah! automatik aku jadi sebak :")

erm. terlintas nak cerita pasai 5 tahun yang lalu. :")

ABAH, firstly cikton nak minta maaf dekat abah. harap abah maafkan anak abah sorang ni. cikton xsempat nak minta maaf dekat abah kan? sangat sedih. erm. abah, abah nak tahu dak. anak abah terkilan sangat sebab xsempat nak jumpa abah buat kali terakhir. abah, abah. time anak abah dekat sekolah. anak abah sentiasa ingat abah. pada tarikh 17.01.2007 hari rabu kan abah pergi untuk selama-lamanyaa. abah, abah. nak taw dk? time tarikh tuu. cikton mcm xmaw p sekolah jaa. sebab rindu abah sangt. kan dah 3 hari xjumpa sebab kalut dengan practise netball. tapi p jugak sebab UPSR time tuuu. abah, time tu dah pukul 12.55 tengah hari. lagi 20 minit nak balik. excited sangat-sangat. time tu waktu sivik. cikgu noridan dok buat lawak. tiba-tiba maktam mai ketuk pintu. and panggil cikton. cikton p laaa. lepas tu maktam tnya kunci rumah dok mana? cikton kata xtaw. ada dekat abang pidut. pastu terus cikgu noridan tnya nak buat apa kunci rumah dia? maktam tgok cikton pelik. cikton senyum laa. pastu. maktam terus cakap. ayah dia dah xdak. abah, abah. ayaq mata anak abah turun laju jaa. anak abah sedih. anak abah sorang ni nak jumpa abah!!! tengah xsabar nak jumpa abah. tgok-tgok anak abah xsempat nak tgok abah dalam keadaan bernafas buat kali terakhir.. abah, time cikton tggu orang bawak jenazah dari ambulans nak letak atas katil. dalam hati terdetik. ya allah. minta-mintalaaa ini bukan abahku. lepas bukak jaa kain yang tutup muka jenazah tuu. anak abah menangis sekali lagi dan terima kenyattaan tu memang abah. abah dah xdak. lepas tuu ustazah teruss peluk cikton. dan kata sabaar.sabaar. ya allah pelukan penuh kasih sayang simpati ni sangat laa tersentuh. :) terima kasih ustazah. ciuman terakhir cikton dekat dahi abah akan ingat sampai bila-bila. sebak hati anak abah, bila abah nak dikebumikan. tanah-tanah kena muka abah. dan itulaaa kali terakhir cikton tgok muka abah :")

abah! time cikton dapat result UPSR tuuu. cikton peluk mak sambil nangis dan cakap. kejayaan cikton ni untuk abah :")

ABAH,
cikton nak minta maaf kalau cikton bukan anak yang baik
ABAH,
anak abah rindu abah sangat-sangat! rindu nak sembahyang sma-sama.
rindu nak manja-manja dengan abah, rindu nak sambut raya dengan abah.
bila dengar takbir raya, hati ni sebak jaa ingat abah,
malam rayaa xdak sapa nak teman main mercun. hee :")
ABAH,
doakan kan anak abah sorang ni berjaya dunia dan akhir.

sayang ABAH
Pisol Harun

AL-FATIHAH

p/s : tolong hargai ibubapa anda sebentara mereka msih ada :)
kalau saya tertulis ayat yang kurang elok. sila kasitahu :")

withlove : faizatulamirapisol